lördag 26 mars 2016

GHS med en femåring...

Det var uppenbart sövande att åka buss. Det tyckte mamman var bra då det fanns aningar om att dagsformen var sådär... Innan vi skulle åka kunde han inte bestämma sig för om han skulle vara hemma och bygga lego istället. Stor dramatik.
 
Första montern Bus drog in i på mässan innehöll praktiska maskiner för stall. Inte så oväntat.

Så hälsade vi på Sonny som säljer Erre Plus. Dessa ljuvliga sadlar. Åh som jag vill ha min Sass tillbaka och köpa en av dessa.
 
Så var det dags för tävlingarna. Bus pekade ut banan. På sitt sätt. När det blev ett nedslag förklarade jag att man då får fyra fel. Då fick vi en utläggning om varför när det bara var en bom som ramlade. Till damerna på raden framförs förtjusning.

Så kollade vi in lite sköna gröna traktorer.
 
Men bäst av allt var ändå kattballongen. Jag älskar konstnären som tecknar hästbilderna i bakgrunden. Men den kostar drygt 100 000:-. Något över min budget. :) I morgon är det WC-finalen i dressyr och då ska jag gå utan barn. Precis dit jag vill. När jag vill.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar