söndag 6 mars 2016

Kalashelg och feber

KJs och mina föräldrar kom hit igår för att fira hans födelsedag. Denna gång ville ingen av oss stå i köket så det blev middag på Stenungsbaden. Bus är noga med både skjorta och frisyr, som vanligt när det är kalas. :)

Två av mina stiliga "Kallar". Katt-Kallarna har lite svårt med skjorta så de fick stanna hemma. 

Annars har jag suktat svårt efter dessa godingar. Sedan i fredags kväll. Ljuvliga Maine Coontöser. De finns i Motala så det är inte helt lätt att svänga förbi. Skulle inte ha en katt till men de är ju helt oemotståndliga. 

Skitsvansarna har suttit på altanen och surat på vädret. Jag förstår dem...

Sedan gav de upp och har sovit hela dagen. Jag har slappat deluxe. Behövde det idag. 

Och stackars Bus har fått en mansförkylning med feber. Stackars lille mannen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar