lördag 19 mars 2016

Vårväder och Kung Fu

Bin i krokus. Vilken underbar syn!
 
Årets penséer är inköpta. Små sötnosar och de vaktas av min favvokattstaty. En kopia av min gamla älsklingskisse Sickan.
 
Bus var hos frisören igår. Som vanligt ska det vara rosa. Stiligt.
 
Själv satte jag mig i en stol i solen och kom knappt upp igen. Så skönt! Hade planer för gymmet eller ut och gå men la ner allt. Rensade lite i trädgården och njöt av solen och stillheten.
 
På eftermiddagen kollade vi Kung Fu Panda 3. Otroligt rolig. Första gången som jag såg 3D på bio. Klart kul men brillorna skavde lite. I söndags tittade vi på både ett och två så det var rätt givet att se trean nu. Idag blir det ridskolan och sedan hem till mormor och morfar. Nu ska jag ge mig ner till stranden och lufsa runt lite.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar