tisdag 7 juni 2016

En kaffeknarkardag?

Den ljuvliga bilden har jag lånat hos Arvid Nordquist
OM jag hade druckit kaffe så hade det runnit över idag. Jag är så seg. Det är tufft att ha semester med en soon to be sexåring. Men jag har nog varvat ned en del för idag är jag trögstartad. Har läst att om man har varvat ned och slappnat av så har man lite startsträcka. Men kaffe är inget alternativ. Reagerar inte bra på koffein. Får sova igen inatt istället.

En sak jag kan sakna med att vara anställd. En längre sammanhängande semester. Stänga av och bara vara. Har som mest en veckas ledigt. Det är ett jäkla ansvar och tungt lass att rodda allt själv. Men jag har ingen aning om vad jag skulle göra om jag inte gjorde detta. Jag har liksom blivit mitt bolag. Nu kommer det snart en tjej som ska prova bikini. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar