måndag 27 juni 2016

Födelsedagsmiddag i Nösund

Nöjd kille...
Firade min mors kommande 70-årsdag igår på Nösunds Värdshus. Jag och Bus (KJ jobbar), syskonen med respektive, brorsdöttrar samt mormor A. Min mor vill inte fira sin födelsedag hemma så jag tyckte detta var ett bra alternativ. Fick inte fram kameran förrän efter huvudrätten. Var för hungrig. Åt torskrygg som var helt super och lammet såg också bra ut. Min far tyckte dock att det var för lite potätter till. Det löste sig då han fick syrrans. :)
Rastlösa ben fick ut och rassla runt lite.
 Underbart med doften från havet. Ett ställer jag varmt rekommenderar!


Vaknade med sur rygg igår. Jäkligt irriterande när den är ond och jag inte har gjort något. Men det är kanske felet? Jag har tränat för lite sista veckorna... Fick låna mors tens och den gör verkligen susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar