måndag 22 augusti 2016

Reglerbar sluta

Lite dåligt bildval kanske men jag hade ingen ny. Hon är så nöjd när hon får visa sina längningar. Kolla öronen. :) Igår blev det tokvarmt när jag skulle rida på eftermiddagen. Tänkte att hon skulle bli lite trött och lat. Men nehejdå, hon tuffade på och var på hugget. Efter uppvärmning och en del galoppjobb så tänkte jag trimma lite extra på öppnorna. (Nu kan jag rida vettigare utan att hosta upp lungorna.) När jag red för Colette innan Alex tog över så tränade vi på att reglera tempot i öppnan. Sass kan bli lite hög i nacken och tappa takten i främst vänster varv. Då känner jag att jag har nytta av att kunna samla lite och så fram igen i rörelsen. Så att hon inte blir helt stum och statisk. Mycket bra övning.

 Typ tre droppar mjölk är gött. Lille söte Ottokatt.

Hur mysigt? Buset badar och kollar på Gumball. Lyxliraren har "tv" i badrummet. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar