måndag 8 augusti 2016

Softa Sassen

På väg till ridbanan vill hon gärna stå en stund och spana över fälten. Helt soft. Kom en farbror förbi igår och såg lite fundersam ut. Han undrade nog varför vi stod där och glodde. 

Jobbade vidare med övergångar och tempoväxlingar för att få henne kvickare och mer uppmärksam på mig. Klart bättre men en bit kvar för att jag ska vara nöjd. Har bokat ett pass på onsdag för min tränare C. Hon kan garanterat ge mig lite bra råd. Det som överraskar mig lite är att jag ganska direkt kom ihåg de små detaljer som vi jobbade med. Oroade mig innan för att jag inte skulle ha någon plan med ridningen. Men Davids grunder sitter i ryggmärgen. Även det jag jobbade med C sitter kvar och är aktuellt. Ska bli intressant att höra vad hon tycker på onsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar