tisdag 23 augusti 2016

Tokrea på bikini!

Nu måste jag göra ett litet röj på lagret. Det är de snyggaste bikinisarna från Freya som först måste lämna oss. (Hoppas min storlek blir kvar). :)

Tänk bara på att dessa måste du vara vaksam på att kupan inte blir för liten. Sitter den märkligt så kan du behöva gå upp en kupa för att täcka och fånga upp. Omkretsen är normal.

Atlantis (375:-) som har det snyggaste tyget jag sett under mina elva år med web-shop. D-L(HH) kupor och 65-85. Byxan (255:-) är rejäl med fina detaljer.
Bondi (375:-), stilren och supersnygg! D-i(G) kupor och 65-85.

Så snygg bralla till (239:-). Svart på baksidan precis som bikinin.

 
Båda bikinisarna passar även extremt bra till en svart basbyxa om de som matchar tar slut i din storlek.

Här måste jag reservera mig för slutförsäljningar. Det är först till kvarn som gäller. Erbjudandet är förlängt till 2016-09-01.


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag var precis in och kollade på atlantis bikinitoppen men nu står det att den kostar 499. Tänkte om det var tills idag söndag eller lördag den 27e erbjudandet gäller, eller om man måste ha en rabattkod eller dylikt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin! Jag har förlängt rean till den 1/9. :)

      Radera