torsdag 8 september 2016

Just nu älskar jag mitt jobb...

Alla paket är packade och skickade. Jag har kommit ikapp och hinner nu gröta in i den nya kollektionen. Jag håller även på att starta upp produktionen av sportbh:n i nya fabriken. Det är supersvårt att flytta en befintlig produkt. Men jag har flera anledningar varför jag lämnar Bosnien. Främst att de inte är inom EU. Hata tullen... Jag passar på att ändra några små detaljer som jag inte var helt nöjd med. Det är bland annat materialet i innerkupan som kommer bli bättre och mer följsamt. Har en ny bygeltunnel på gång som ska vara starkare. Båda kommer från Tyskland så jag är säker på att de håller så bra kvalitet som jag vill ha.

Jag är så sugen på badkläder. Har en fabrik som är kanon. Vi får se vad vi kan åstadkomma tillsammans. Besökte min kund Gustaf Mellbin i Stockholm förra veckan och fick bra inspiration när det kommer till modeller och färger. Tina och hennes tjejer är klart bäst! Bor du i Stockholm så ta dig dit. Oavsett storlek.

Nu ska jag fortsätta att gräva ner mig i mina planer och instruktioner till fabrikerna. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar