fredag 2 september 2016

Megabra födelsedagspresent!

Ursäkta min tystnad men jag har haft världens mysigaste dagar ihop med KJ. I onsdags åkte vi till Stockholm för att se Amy Schumer. Vi tycker båda att hon är galet bra. Vi bodde på Hilton/Slussen och det var väldigt trevligt. Inte tokdyrt heller. Något billigare blev det då det var en elektriker i vårt rum när vi kom dit. Kanske inte riktigt det sällskap vi hade tänkt oss. Fnissade något åt badrummet. Ser ut som att någon har kräkts marmor därinne. Helt spräckligt.

Vi åt middag på Griffins Steakhouse. Ingen supersensation men fräscht och gott. Trevlig personal som kanske kunde taggat ner lite och haft mer fingertoppskänsla. Lyssna är en egenskap som måste till om man ska kunna ge kunden det den vill ha.

KJ drack någon av hans nördiga öl (efter att ha blivit erbjuden Grolsch) och jag drack ett glas champagne. Mätta och nöjda drog vi till Hovet.

 Vi satt väl högt upp och långt åt sidan. Hade de vinklat skärmarna lite så hade det varit bra. Amy var i toppklass. I början så är det en snubbe som skriker "show me your titts". Om det var uppgjort vet jag inte. Om det inte var det så kan jag säga att han var inte särskilt smart. Han fick en chans till och skulle han säga det igen så åkte han ut. Och ut åkte han. Taket höll på att lyfta av applåderna.
Vi åkte tåg upp och hem. Så avslappnande. Jag kunde rulla ihop mig till en boll och sova lite. Så skönt. På vägen upp lärde vi oss att köpa med oss lunch. Jag fick med mig den bästa kombon, avokado och laxsushi på hemvägen. 

Innan vi åkte hem fick jag till ett möte med en av butikerna som säljer vår Comfort Support sportbh. Jag ville gå igenom mina nya produkter med dem. Det var så bra. De säljer så mycket och har koll på vad som fungerar. Jag var helt rätt på det mesta och vi gick igenom vad för färger som fungerar. Guld värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar