lördag 22 oktober 2016

"Normala kvinnor" åker på spa-weekend?

Igår åkte jag till Falkenberg för tävlingsmeeting. Vill testa att göra två starter för att se hur Sass funkar andra dagen. Hon har ju en förmåga att spänna sig och göra saker svårare än de är. 
Bor hos min väninna Karolina som har världens sötaste dockhus. Helt ljuvligt. Så snällt att låta mig bo här. Eftersom jag hade tidig start idag så var det inte läge att åka hemifrån klockan fyra på natten. Fick ändå gå upp klockan halv sex för att hinna. 
Efter vår måttligt snygga start på morgonen så fixade jag utrustningen och mockade. Sedan blev det "frukost" och kolla Int 1B-klassen. Efter det åkte vi ut till Karolinas stall och hon red sin fina pålle. Vidare in till stan och en god välbehövlig middag. Så var det dags att natta Sassen. Sedan hem, duscha och nu har jag satt mig djupt i soffan. 

Många jag känner åker på spa eller kanske tar en shoppingweekend till storstan. Men nä, jag går upp i svinottan, sliter som ett djur, bryter naglar och luktar lite funky av hästbajs. Hur knäpp? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar