fredag 14 oktober 2016

Som jag behövde sova...

Fick en leverans igår. Det mesta till kunder från öppet hus dagarna. Då blir det papperspåsar på bänk och sms istället för posten. Tre blev hämtade redan igår. 

Hämtade Bus lite tidigare på fritids för att köpa vinterkängor. Helt galet dyrt men han måste ha bra skor. Försöker alltid sälja de gamla då de knappt hinner slitas. 

Vi gottade oss med räkor till middag. KJ jobbar så då passar vi på. Jag slocknade så hårt klockan 20 och vaknade först 23. Borstade tänderna och var vaken kanske 30 minuter. Bus har några fula myggbett som jag har fått smörja i omgångar och Oscar har dykt upp för lite nattgos. Vaknade sju idag. Vet att mina halsmandlar fortfarande är rejält stora men jag visste inte hur trött jag var. Det har varit några tuffa veckor. Nu ska jag försöka ha en hyfsat lugn helg. Återhämtning står på schemat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar