måndag 3 oktober 2016

Vilka hjältar!

Idag har vi äntligen filmat för kampanjen jag ska göra. Det gick att förvandla en del av vardagsrummet till fotostudio. Inte gott om plats men det gick.

En hel del närbilder togs på bh:n. Skönt att få vara bakom kameran. Det blev ju ändring på det efter en stund. Jag har rabblat texten på engelska om och om igen. Det enda jag känner att jag borde ha förberett bättre. Gjorde sista ändringarna i texten klockan sex i morse. Men det får duga. Det ska väl låta äkta? ;)

Roligast var när vi filmade en plåtning av mina underbara modeller. Kunder och vänner som samlat ihop sig och ställde sig framför kameran. Helt grymma! Min tacksamhet svämmar över.

Men förstå hur mycket utrustning de hade med sig. Det här är bara köket. Helt galet. Tog säkert en timma att packa ihop allt. Trots att jag inte träffat filmnissarna innan så har det funkat super. Jag är väldigt imponerad. Nu ska de "bara" klippa ihop allt också...

Jag började klockan sex i morse och vi var klara klockan 20. Otroligt nöjd och helt slut. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och äta middag. Ni kommer märka när filmen och kampanjen är klar. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar