måndag 7 november 2016

Broddar på i rätt tid...

Sassen och "Totto"
Åkte till stallet efter att ha lämnat Bus på skolan idag. Broddade inte igår. Av någon märklig anledning som jag inte själv begriper. Men nu har hon små nabbar i pjucken så hon håller sig på rätt köl. Hoppas jag. Idag kunde hon gå ut i sin gräshage med sina sura shettiskompisar igen. Mycket nöjd häst. Hur nöjd hon är nu när snön faller det vet jag inte. Men jag vet att det är blåst som hon tycker sämst om. Snön tror jag inte stör henne så värst mycket.

Bilden är från sommaren 2010. Behövde se hur fint det är när världen inte går i tjugoåtta nyanser av grått. Sassen hade en liten bussig kompis som vi lånade. Samma ponny som sedan Buset lånade och red på. Han har dock tröttnat på att rida. Det skumpar för mycket...

Den nya baddräkten "Zoom"
Själv har jag gjort ett ryck och lagt upp några rea-tankinisar (Baddräkt & Tankini), en ny baddräkt och sänkt priset på vårens bikinisar. Finns fina fynd att göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar