torsdag 3 november 2016

Så trött jag blir!

Vad är det för fel på bolagen som säljer underkläder? De flesta kör samma stil. Spanx är en av de värsta. Jag vill inte ens visa bilder från dem. Supersmala modeller med underkläder som ska hålla ihop kroppen. Det kan man absolut använda om man vill det. Jag har själv någon som jag använt under tävlingskavajen. Det är inte därför jag är förbannad. Det är valet av modeller som gör mig galen. Och förmodligen ett antal timmars retusch? Finns inte ett litet veck eller utbuktning i huden. Det här är ju så missvisande (och töntigt) att jag finner inte ord. Vill vi verkligen se detta?

Jag tänker iallafall fortsätta använda mina sköna vänner/kunder som modeller. Så snart jag har fått igång min "studio" så ska så många bilder som möjligt bytas ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar