söndag 20 november 2016

Vi är på plats!

Lite lego var bra underhållning på flyget. Lite lurigt med rullande småbitar dock. 

Film och lördagsgodis. Fem timmar på liten yta är ändå ganska segt när man är sex år. Vi fick hälsa på inne i cockpit. Det var kul. För oss båda. :) Och godiset ska ni vet att man måste äta i färgordning. Ett arv från både mor och far. :)

Jag läste andra boken om Bob. Både intressant och rolig. På kvällen läste jag ut den. Med ögon som gick i kors. Undrar om jag ens höll mig vaken till nio... Tillägg: Tydligen höll jag mig inte vaken till nio. Och boken måste jag läsa om slutet på. :)

Utsikten från balkongen igår på eftermiddagen. Vi hann bada innan middagen. Vi fick ju dra tillbaka klockan en timma så vi var tokhungriga när det var middagsdags. Jag åt stekt vit fisk och stekta räkor. Toppgott! Blev en vända till dessertbordet men det blev inte så mycket gott. Nu är det snart dags att fräscha till sig och äta frukost. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar