fredag 30 december 2016

Bowling och ikearace

Vi skulle ju hämtat Toyotan på verkstaden i torsdags. När jag ringer för att bekräfta så är den inte klar som de hade lovat. För andra gången. Jag är inte ett dugg nöjd med Toyota Bäckebol. Även om de har följt upp så kommer jag ta en verkstad på närmre håll nästa gång det är dags för service. Nog om detta. Vi åkte iaf till Star Bowling på eftermiddagen utan att få hämta bil först. Bus har inte bowlat förut så vi var laddade till tusen. Vi hade så kul. Han rullade kloten och sedan använde han "kraften". Funkade bra. :) Åt middag efteråt men den var ingen höjdare. Har varit bättre de andra gångerna jag har varit där. Men vi hade trevligt och det är viktigast. Träffade min ena brorsdotter där. Oväntat och mycket kul.


Så dagen efter fick vi åka till stan igen och hämta bileländet. Passade på att dyka in snabbt på ikea och köpa lite småsaker som jag stört mig på länge. Nya höpåsar till Sassen, lite stabilare glas och nya påsklämmor. Just påsklämmor kan man tydligen ha hur många som helst av?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar