onsdag 7 december 2016

Jag får inga julklappar i år!

Det här var inte min vecka... Först åker jag på världens mansförkylning och blir liggande i soffan i tre(!) dagar. Är så långt efter nu. Ber om ursäkt för detta! Och idag backar jag på en stolpe utanför skolan. Så nu måste jag åka till verkstad för att besikta den och fjäska hårt för att få den fixad innan jul. Wish me luck!

Och snälla snälla gå in på Kickstarter och förbeställ från min nya bekväma kollektion av bh:ar. Det är ett bra sätt för mig att se vad ni vill ha och ni som är snabbast kan beställa med
30% rabatt. Priser som inte kommer tillbaka. Jag räknar med att vara klar i mars.



Fram till på söndag (2016-12-11) har vi 25% rabatt på vår egna fina rid/sporttrosa och vita Comfort Support sportbh:n.


Du kan även köpa fina Idol från Freya till 15% rabatt. Gäller svart och beige. Tänk på att Idol faktiskt börjar på B och går upp till L, från 65. :) Även denna rabatt gäller tills på söndag
(2016-12-11).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar