måndag 5 december 2016

Nu får det räcka!

Legat på soffan lördag och söndag med jobbigaste förkylningen som ni kanske redan vet. Idag blev andningen så tung och rasslig så jag gav mig iväg till vårdcentralen. Fullt med krassliga människor men jag behövde bara vänta en halvtimma. Såg nog rejält risig ut. Ville mest utesluta lunginflammation och det var ok. Fick en spray som vidgar rören. Den har jag inte vågat använda ännu men det är bra att ha den. Nu får jag spunken på att sakna ork. Sett så mycket skit på tv. Vet massor om Ciklider och vilken blomma Muslemuren äter. Det kryper i kroppen men jag får hjärtklappning av att gå till kylen och hämta  julmust (killar och svalkar så gott i hosthalsen). Så. Nu har jag gnällt klart för idag. Nya tag i morgon. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar