tisdag 17 januari 2017

100 kr rabatt på allt bad!

Visst är du lite sugen på ett dopp i havet? Inte... :) Men jag vet att det är många som åker utomlands och även spabadar så här års så jag gör en kampanj på badet, tankini och baddräkter samt Outlet med blandat godis till toppenpriser.

Ange koden VINTERBAD17 så dras det av 100 kr på köp över 500 kr.

Gäller fram till på söndag 2017-01-22 och alla badkläder, även rea.
 


Till er som älskar Rebecca och missade att beställa den sköna gröna med 15% rabatt får en chans till. Det var några som inte hann så jag har förlängt erbjudandet till midnatt.

Jag har redan tagit hem flera till mina "hemmakunder" och den är t.o.m. ännu snyggare irl.
Det tar ca en vecka från order tills den kan sändas till dig. Vill du ha en matchande trosa så maila mig.


Jag vill också slå ett slag för de "sömlösa" trosorna jag har i lager. De är suveräna bastrosor i tre olika modeller för endast 69:-.


Under hela januari är det fortsatt fraktfritt i shoppen.

Vi jobbar med collector och deras fakturor med 30 dagars kredit samt kortbetalning
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar