onsdag 25 januari 2017

Ännu en ny läcker Rebecca!

Om ca en månad kommer den här ljuvliga modellen av Rebecca Lace Cherry Red in i lager.

Jag kommer ta in den som en tillfällig gäst. Du kan alltså förbeställa den nu och ca en månad framöver till rabatterat pris.


Den matchande trosan är helt ljuvlig med likadan spets som på bh:n.




Om du köper 3-pack av vår egen rid/sporttrosa så får du en rejäl rabatt på 30%. Här är det länk till svart och här till vitt. En trosa som många av mina kunder använder som en vardagstrosa just för att den är hållbar, har ett skönt funktionsmaterial och sitter så rackarns bra.




Jag vill också slå ett slag för de "sömlösa" trosorna jag har i lager. De är suveräna bastrosor i tre olika modeller för endast 69:-.




Jag vet att det är många som kommer igång ordentligt med träningen efter nyårshelgen. Jag vill därför tipsa om min craft outlet. Speciellt deras T-shirts är jag väldigt förtjust i. De tål löjligt många tvättar utan att bli fula. Finns i orange, blå, vit och svart.
Jag har även lite kvar av en suverän vindjacka. Mjuk och prasselfri. Stänger du ute vinden så behöver du inte klä dig så tjockt. Andasfunktionen håller dig fräsch. Nu har jag tänkt att sluta ta in craft, därav ännu lägre priser. Just för att mitt fokus ska vara fullt ut på underkläder och bad.



Under resten av januari är det fortsatt fraktfritt i shoppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar