söndag 1 januari 2017

Jag har ett nyårslöfte!

Jag börjar med att önska er ett Gott Nytt År! Bilden är en av mina absoluta favoriter. Så vacker. Bus på en öde ö med platt vatten omkring. 

I år har jag ökat min aktivitet på instagram. Jag har dock inte alltid samma bilder på Facebook utan försöker göra den lite egen. Här är bilderna som fick mest likes. Jag förstår varför. 

Här är några av mina favoritbilder där familjen är samlad. Så tacksam för mitt gäng. Samt mor och far såklart. Men de är nog bara tacksamma över att slippa vara med på bild. 

Den här gubben körde ett hårt race igår. Som ni kanske ser...😊

Ingen av oss är väl superimpad av nyår. Jag mest för att man förväntas vara uppe till långt efter midnatt. Hur trött man än är. Men självklart uppskattar jag t.ex. Snäckans tokroliga fester. I år blev det dock en lite bättre tv-dinner med bacon och avokadoburgare. Till det tryffelmajo och jordgubbssaft. Riktigt gott. KJ vet hur man sätter ihop en god burgare på bra kött. 

Vi crazy cat people kollade först på Mästerkatten och sedan somnade jag i soffan till senaste med Boog & Elliot. Inte för att den var trist men jag hade haft ont i bihålorna och ryggen hela dagen. Så ont i ryggen har jag inte haft på länge. Idag känns det lite bättre. Stretcha brukar hjälpa. 

Och här har vi nog anledningen till varför jag hade ont i bihålorna. Den satans hasseln drar igång nu. Jag är mest allergisk mot björken men reagerar mer mot hassel. På vintern. Märkligt träd. Så till mitt nyårslöfte. Det ska ätas mer grönsaker och även frukt. Just frukten glömmer jag av. Dålig på att ta pauser när jag jobbar. Det ska bli bättre. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar