torsdag 19 januari 2017

När man tappar lite fart...

Jag ska inte gå in på en massa detaljer men just nu har jag en liten jobbsvacka.  Det tar alldeles för lång tid att få fram de nya svarta sportbh:arna. Så mycket kan jag ge er. Brutalt frustrerande. Det kryper i hela kroppen på mig. Inte bra alls. Jag kommer lösa det men just nu vet jag inte vilken väg det kommer ta. Vet bara att det kommer bli bra. Jag är en problemlösare men just nu vill jag bara att mina kunder ska få de sportisar de vill ha och behöver. Som ni vet så har jag inget behov av att visa vackra frukostskålar fyllda med übernyttig gröt och färska bär, välkomponerade outfits och annat trams i rosarött skimmer. Det finns ju redan i överflöd. Ibland är jag väldigt nöjd och just nu inte ett dugg tillfreds. Men det löser sig. Det ska jag se till. Viktigast är familjen har det bra och djuren är nöjda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar