onsdag 11 januari 2017

Nu startar vi upp 2017 med...

...snöstorm i all sin prakt? Nä, nu är Buset i skolan igen och jag kör igång bolaget med långa "to do" listor. Det har varit fina veckor men nu är jag sugen på att köra igång rejält. En av de stora sakerna som händer i år är att jag kommer byta webbshop. Har haft jetshop sedan starten 2005 men nu kommer jag äga min egen shop. Det tror jag blir ett bra steg.

 
Det har byggts många nya legoprojekt under lovet. Otto vill såklart vara med och ligga på saker. Det är liksom hans "jobb".
 
Igår var vi på bio i stan. Lärde mig att det är roligare att kolla på tecknade djur som sjunger än människor. Jag är en av ganska få (?) som tycker det är astrist att kolla på folk som sjunger och dansar. Men tecknade djur går bra. :)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar