tisdag 11 april 2017

Det är lite mycket nu...

Fint med en häst som är en krambjörn.
Buset fick ju hosta i onsdags och blev hemma från skola och fritids hela veckan. Denna veckan så ville han inte gå till fritids så han har Påsklov fullt ut. Han har hängt med och mockat i stallet men när jag rider har han fått vara med mormor. Det blir lite svårt att få till regelbundna pass men det är en vecka så det är lugnt. Måste säga att han är bra på att sysselsätta sig på egen hand. Han vet att jag måste jobba lite och då bygger han med lego, ritar eller fixar med sin iPad. Så underbar liten kille. 💙

Hogengårds nya CFO?
Han vill så gärna hjälpa till. Här sammanställer han inventeringen. Ser väldigt snyggt ut. :) Jag har några olika bollar i luften just nu utöver det vanliga. Hemsidan byggs om och även om jag inte gör det stora jobbet själv så måste jag finnas till hands och svara på frågor och gå igenom saker. Många telefonmöten blir det. Snart släpps den men först lite i smyg så vi vet hur det fungerar innan vi går ut stort.

Så håller jag på med den nya bh:n Posh Emma som ska sättas igång i produktion. Den kan du förboka med 30% rabatt fram till på torsdag. Tanken var att ha lite ledigt i Påsk. På torsdag morgon ska jag till Calanderska med mina knän igen. Hoppas de kan ge mig ett sätt att stärka så jag får mindre ont. Men nu ska jag gosa med mitt Bus. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar