fredag 14 april 2017

Krambjörnhäst och dumma knän

Sassen är en gosig och tålig pålla. Buset kan krama hennes hals och gosa med hennes luddiga öron mest han vill. 

Var på Sportsmed igår och skulle fortsätta utreda mina knän. Tydligen är brosket dåligt och knäskålen går inte helt hundra i sitt spår. Allt avslutades med tejpning och Buset valde rosa färg. Snyggt. :) Jag har fått lite olika saker som ska göras och så är det återbesök om två veckor igen. 

Fick ett Facetimesamtal igår efter jag tränat med Sassen. Den sneda framtanden hade åkt ut. Nu är det många gluggar i gapet. Tur det kommer nya. Men söt är han och det väser så gulligt när han pratar. 


1 kommentar:

  1. Det har varit fantastiskt att veta att det finns någon där ute som vet om att falla ner och komma upp igen. Vi förblir alltid ödmjuka och ger aldrig upp, och med hjälp av Benjamin lee att få mig lån från hans företag för att utvidga min verksamhet, vid en central tid. Stödet jag fick från hans låneföretag var ganska ärligt och en intressant låg avkastning i utbyte. deras återbetalning är garanterad.
    Du kan kontakta deras e-post på 247officedept@gmail.com Eller Whatsapp Mr lee på + 1-989-394-3740

    SvaraRadera